Lowongan Kerja terbaru ,loker,lowongan pekerjaan

lowongan kerja terbaru ,di bandung,bogor,semarang,medan,palembang,jawa tengah timur barat,surabaya

Lowongan Kerja Semarang

Written by Lowongan Kerja on 17.36

We are a progressive IT Service Company urgently looking for self
motivated and qualified individuals to fill the following positions :


-Lowongan kerja semarang Account Executives (E) Semarang,

Requirement :

(A). Male, min 23 years old, min D3 with IT or Computer background,
and having Linux OS and Open Office experience.
(B). Male, min 23 years old, min S1 with IT or Computer background
with min 2 years application development experience and having
Linux OS, Java or C++, SQL and PL/SQL Programming Language
skills.
(C). Male, min 23 years old, min D3 with IT or Computer background
with min 2 years Troubleshooting PC/Server in Windows or Linux
OS and Networking TCP/IP LAN/WAN experience .
(D). S1 with Marketing Management or Information Management or banking
background and min 2 years experience as Marketing Officer in IT
Company or Banking. He/she has finance knowledge and
presentation skill and able to work out of town (travelling)
(E) Min D3 Preferably with IT / Banking / Insurance background and
domicile at West of Java for Bandung, Central of Java for
Semarang and East of Java for Surabaya.

General Qualifications :
Excellent Communication Skills, Good Personality and Dedicated, Able
to read, write and speak English fluently is preferred
Please send your complete application within 4 weeks, Indicating code
(A,B,C,D,E) to
PT. Sarana Yukti Bandhana
Gd S. Widjojo Lt 9, Jl. Jend. Sudirman Kav. 71, Jakarta 12190

pengumuman Penting Untuk Setiap pengunjung Website Ini !!!

lowongan kerja online [free blog site],

Admin Situs Lowongan Kerja Mengajak anda untuk bergabung menghasilkan uang dari internet ratusan hingga ribuan dollar perbulan seperti pekerjaan yang dilakukan orang-orang Luar negeri[Trend Amerika dan Eropa]... anda sudah pernah mencoba namun gagal?

[klik disini untuk mengetahui kenapa saya belum berhasil]

SYARAT/KETENTUAN:

1.punya waktu diinternet minimal 2 jam dalam 1 hari

2.Rajin,Giat dan penuh tanggung jawab

3.punya inisiatif,memanfaatkan setiap peluang dengan baik

4.Setelah membaca "kenapa saya belum berhasil?" dan memperbaikinya, anda telah memiliki kunci KEBERHASILAN

KLIK DISINI UNTUK MEMULAI BISNIS ANDA

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Lowongan kerja terbaru